[Typo3-UG Dutch] fe username en password in URL

Maurice Zeijen maurice at web3.nl
Thu Jul 7 09:03:34 CEST 2005

Ik denk dat een sessievariabelen niet echt mogelijk is want het betreft
een externe applicatie. Externe applicaties kunnen sessie variabelen
niet uitlezen. Met cookies zou dit ook nog wel eens het geval kunnen
zijn al weet ik niet wat er gebeurd als een ander domein voor het cookie
gebruikt. Daarnaast moet de externe applicatie de cookie kunnen uitlezen
en als je geen toegang hebt tot de bron van de externe applicatie houdt
deze oplossing al snel op.

Maurice