[Typo3-UG Dutch] fe username en password in URL

Ries van Twisk ries at vantwisk.nl
Wed Jul 6 10:10:11 CEST 2005

Hey,

ik zou zeker niet, zoals je in het subject vermeld de gebruikersnaam en
password in een URL meesturen en zou
zeker op zoek gaan naar een andere methode om automatisch in the loggen
op de andere site.
Hiervoor zijn verschillende oplossingen voorhanden maar het een en ander
hangt van je setup of en in hoever
je toegang hebt tot de andere server.

voorzichtigheid geboden!!!

Ries