[Typo3-UG Dutch] Bugtracking

Rudy Gnodde gnodde.rudy at wag.nl
Fri Jul 1 13:37:07 CEST 2005

Hallo Harry,

Zo ver als ik weet zijn er geen bug tracking extensies voor Typo3. Je
zult dus een stand alone tool moeten gebruiken.

Een van de meest gebruikte bug tracking tools is Mantis (Hij wordt ook
voor Typo3 gebruikt: http://bugs.typo3.org). Je kunt meer vinden op
http://www.mantisbt.org/

Groeten,

Rudy Gnodde
Wijngaarden AutomatiseringsGroep & WIND Internet
Email: rgn at wag.nl
WWW: http://www.wag.nl >-+-< http://www.typo3demo.nl