[Typo3-UG Dutch] Bugtracking

Harry harry at jurren.nl
Fri Jul 1 13:29:20 CEST 2005

Gentle people,

Ik ben op zoek naar een leuk handig tooltje. Dat moet mij ondersteunen
bij het opleveren van een site. De klant heeft nog last-minute
wijzingsvoorstellen, of wij hebben iets niet goed gemaakt. Soort
bug-tracking-device-applicatie.

Ik heb deze gevonden: http://www.tutos.org/homepage/bugtrack.html
Maar dat lijkt mij te veel van het goede.Ik kon ook geen extensie vinden
(zou wel het mooiste zijn natuurlijk).

Ik weet dat het ook op papier kan, en met Word, Excel sheets e.d. dus
die tips gaarne achterweg laten. Dus iemand die het zonder Word Excel
doet maar met een extensie of een handig leuk Open Source tooltje, let
me know.

Grt,
  - Harry -