[Typo3-UG Dutch] Simple_Calendar

Ric van Westhreenen ric at alternet.nl
Mon Jan 17 17:52:04 CET 2005

Het kan ook zijn dat de pagina waarop je de uitgebreide informatie wilt
tonen op hide staat, of nog niet is gedefinieerd.

Met vriendelijke groeten, kind regards,

drs Ric van Westhreenen

AlterNET Internet BV (let op nieuw adres!)
Archimedesstraat 2
3316 AB Dordrecht

T.078 635 1200
F.078 635 2010 / 0848 34 9697
Meer leads uit uw website? Onze aanpak van zoekmachine marketing levert
concrete klantaanvragen op. Hoe we dat doen? Bel ons voor een afspraak
op 078 635 1200.