[Typo3-UG Dutch] Navigatie vraag t.b.v. goed doel

Jordan van Bergen jordanvanbergen at gmail.com
Fri Jan 14 15:23:14 CET 2005

Beste Arco,

> Je kunt proberen om per menu item een class mee te geven en dan via die
> css-classes de kleuren en posities te bepalen.
> Of moet de tekst ook grafisch zijn?

Tekst hoort eigenlijk grafisch te zijn omdat ik anders niet weet of het er
goed uit komt te zien.

> Het tweede deel lijkt me al minder problematisch.
> Ik gebruik onderstaande constructie:

Dit ga ik als eerste proberen, want als ik hier iets mee aan de slag krijg
is in ieder geval de rest van de website al "dynamisch" met het menu. Dat
zou al helemaal top zijn, dan geldt alleen dat het intro nog niet
"dynamisch" is en wie weet als ik het 2e deel aan de praat krijg, dan moet
het 1e toch ook lukken ? ;-)

In ieder geval bedankt dat je een suggestie hebt gedaan. En een ieder die de
photoshop versie zou willen ontvangen en het dan zou willen proberen, gil
maar en ik stuur je de psd op.

Groeten,

Jordan van Bergen
jordanvanbergen at gmail.com