[Typo3-UG Dutch] Navigatie vraag t.b.v. goed doel

Jordan van Bergen jordanvanbergen at gmail.com
Wed Jan 12 19:03:49 CET 2005

Hoi Allemaal,

Ik ben bezig met een gratis website & typo3 CMS voor Colour4Kids. Ik loop
alleen tegen een navigatie probleem aan. Ik kan de navigatie natuurlijk
statisch maken maar het liefst heb je een dynamische navigatie die
Colour4Kids zelf kan uitbreiden met nieuwe menuitems natuurlijk. Ik vraag me
af of dit uberhaupt mogelijk is op basis van de volgende jpg navigatie
voorbeelden:

1. intro pagina

www.jordanvanbergen.nl/helpdesk/colour4kids_12-01-2005_intro_navigatie_vraag.jpg

2. standaard menu linkerkant website.

www.jordanvanbergen.nl/helpdesk/colour4kids_12-01-2005_navigatie_vraag.jpg

Het moet dus zo zijn dat de menuitems links dynamisch worden getoond op
basis van de navigatietekst en een bijbehorende kleur.

Iemand een idee/suggestie? Mij lijkt het namelijk bijna niet mogelijk dit
dynamisch te maken.

Groeten,

Jordan van Bergen
jordanvanbergen at gmail.com