[Typo3-UG Dutch] Nederlandse TYPO3 UG Dag

Sander Vogels sander at netcreators.nl
Mon Feb 21 12:25:44 CET 2005

Aloha,

Om dan helemaal volledig te zijn; wij -Netcreators- zijn als geheel Open
  Source bedrijf lid van de VOSN. Lid hiervan zijn is een bewuste keuze
die je maakt door alleen te kiezen voor het aanbieden van Open Source
oplossingen aan je klanten en alle gelicenceerde software buiten de deur
te zetten. Een keuze voor een bedrijfsmodel dat ik aan alle T3 bedrijven
voor wil/ uit wil leggen op de T3 dag.

ICTU. Netcreators implementeert momenteel de nieuwe DigiD website voor
ICTU en er is veel belangstelling bij de overheid voor T3, zie ook
http://www.mozbrowser.nl/node/view/1469

OSSOS sluit aan bij bovenste twee. Open Source is veelal gebasseerd op
open standaarden en dit is steeds vaker een eis voor overheidswebsites,
evenals xhtml compliancy en accessibility. Zaken waar momenteel vrijwel
geen enkele T3 website aan voldoet wat wel moet gaan gebeuren. Ben van
't Ende leidt deze projectgroep in de T3 Association en verteld hier wat
over.

Ciao,
Sander