[Typo3-UG Dutch] Nederlandse TYPO3 UG Dag

ric at alternet.nl ric at alternet.nl
Sun Feb 20 00:45:46 CET 2005

Hoi Daniel,

Hierbij je invulling + linkjes....

ICTU: ICTU bundelt kennis en kunde op het gebied van ICT en overheid. Voor
en met overheidsorganisaties voert ICTU diverse programma's uit. Zo wordt
beleid omgezet in concrete projecten voor de overheid. Het motto van ICTU
is: overheden te helpen beter te presteren met ICT. (www.ictu.nl)

OSSOS:  programma Open Standaarden en Open Source Software voor de
overheid (www.ossos.nl)

VOSN: Vereniging Open Source Nederland: Bevordering van het gebruik van
Open Source Software in Nederland (www.vosn.nl)

Met vriendelijke groeten, kind regards,

drs Ric van Westhreenen

AlterNET Internet BV (let op nieuw adres!)
Archimedesstraat 2
3316 AB Dordrecht
T.078 635 1200
F.078 635 2010 / 0848 34 9697