[Typo3-UG Dutch] Link naar pagina's niet in DB Mounts

R.E. Klerk rklerk at wanadoo.nl
Fri Feb 18 12:21:37 CET 2005

Hallo allemaal, misschien kan iem. mij helpen met het volgende:

Volgens de Getting Started documentatie kunnen meerdere BE users worden
aangemaakt met rechten voor beheer van verschillende T3 pagina's (DB Mounts
instellingen), zoals dat ook in de Quickstart installatie is aangegeven. Dit
heeft blijkbaar ook effect op de hyperlinks die de gebruikers in de
Quickstart installatie met de RTE kunnen maken, zij kunnen nml. alleen
hyperlinks maken naar T3 pagina's waartoe zij zijn geauthoriseerd...

Ik wil de gebruikers echter ook de mogelijkheid geven om hyperlinks te maken
naar T3 pagina's waartoe zij niet zijn geauthoriseerd. En dat dan natuurlijk
niet via de Externe URL optie.

Ik hoor graag van iem. of daar een oplossing voor is?

CU, Ralph