[Typo3-UG Dutch] Vertaling CWT_Community

Eduard Renger eduard at renger.info
Sat Feb 12 14:33:53 CET 2005

Ik ben bezig. Wat is de consensus: Vertalen we you met jij of met u?
Ik heb nu voor u gekozen, maar ik ben zelf bezig met een jeugdcommunity site
dus dan wijzig ik het waarschijnlijk weer in jij, maar normaal gesproken
lijkt u me de juiste keuze.

Wat heeft de voorkeur?

Wat betreft de portal zouden we netcreators niet kunnen vragen op typo3.nl
een soort intranet achtig gedeelte te maken? Zou voor hun een spin-off qua
hosting kunnen hebben en voor de nederlandse community is het een
vooruitgang lijkt me. En zij hebben voldoende ervaring :)

gr.
Eduard