[Typo3-UG Dutch] cwt community installatie probleem

Daniel Doesburg danieldoesburg at hotmail.com
Sat Feb 12 02:06:00 CET 2005

Hoi Eduard,

Staat die plugin niet in het lijstje met plugins op de pagina inhoud?
Misschien heet ie iets anders?
Uninstall het eens, schrijf dan de beschikbare plugins eens op en installeer
het dan weer. En kijk of er een plugin is bijgekomen.
Dat zou dan de gezochte moeten zijn.

Succes,

Daniel

"Eduard Renger" <eduard at renger.info> schreef in bericht