[Typo3-UG Dutch] front-end administratie van records van diverse plugins...

ron at loszand.com ron at loszand.com
Fri Feb 11 09:34:09 CET 2005

Hallo Allen,

Typo3 is zeer krachtig, maar wat ik niet begrijp is dat een bepaalde functie
niet tot het basisgereedschap behoort.

Wanneer je het Typo3 frontend-adminpanel gebruikt kun je teksteditor-records
direct gebruiken (dmv pencil).

Wanneer er op diezelfde pagina bv een gastenboek-extensie is geimplementeerd kun
je hier in FRONTEND geen records managen. (delete, update, etc.) Er zijn
extensiontools voor zoals frontend admin (beta) en sr_feedit.
Front end admin is nogal basic, heb ik getest, maar heeft problemen met sommige
velden en bij sr_feedit ontbreekt goede documentatie!

Wie kan mij op het juiste spoor brengen om dit voor elkaar te krijgen?

Groet,
Ron Sahertian