[Typo3-UG Dutch] intro to template building

E. Veelo eveelo at artcenter.edu
Fri Feb 4 20:07:42 CET 2005

Hallo Typo3ers,

Wie is er bereid om in een verloren uurtje een keer mij een
introductie te geven hoe ik in Typo3 mijn designs om zet naar
dynamische pagina's? Want, met alle respect voor de bestaande
documentatie, het ene document gaat me te langzaam, het ander te
snel, en ik vind nooit wat ik zoek overzichtelijk in 1 document.

Dus, wie vind het leuk om mij daar eens door heen te lopen? Ik kom
bij jou langs, of je bent ook van harte welkom bij mij in
Scheveningen, of via Skype, of iChat, of anderszins.

Mijn achergrond:
Ik ben art director bij Agency.com in amsterdam, daar doe ik vooral
vormgeving. Thuis werk ik aan eigen projecten waarmee ik ervaring in
PHP, MySQL, javascript, CSS en DHTML heb opgedaan.

Bij voorbaad dank!
Groet,
Edwin