[Typo3-UG Dutch] printen

Paul Maas paul at paulm.nl
Fri Feb 4 12:08:32 CET 2005

Hoi allemaal, nou ik wil dus graag dat er een link op mijn site komt waarmee
je de desbetrefende pagina mee kunt printen. Jij moet dus een soort van
popup scherm krijgen en automatisch je print zodat je alleen nog op oke
hoeft te drukken, hij moet zech maar je content goed en duidelijk bij elkaar
zetten om te printen, dit zou moeten kunnen via de printlink extension in
typo3. Hoe werkt deze precies?

Hopelijk zo beter,

Mvg paul maas