[Typo3-UG Dutch] Typo3 hosting

Michel info at nospamgoulmy.com
Tue Dec 27 11:39:03 CET 2005

Aangezien mijn provider de beveiliging heeft opgevoerd m.b.t. Exec() te
disablen, ben ik op zoek naar een nieuwe partij waar ik mijn sites onder het
mom van reselling kan neerzetten. Ik heb nu 5 gig en 100 gb dataverkeer voor
50 euries per maand. Om er niet een al te commerciele bedoeling van te
maken, aub mij e-mailen. ff nospam uit mijn email adres halen.

Deze provider moet wel ervaring hebben met typo3 sites en dat natuurlijk
volledig ondersteunen dat ik niet weer zo'n geintje tegenkom als het
disabelen van exec().

alvast bedankt,
Michel