[Typo3-UG Dutch] Twee menu's

Bas van de Wiel bas at llink.nl
Tue Dec 20 15:06:39 CET 2005

Hoi Tijn,
Wat moet er precies in de beide menu's verschijnen? Gaat het om pagina's
op meerdere niveau's, of allemaal op hetzelfde niveau? Er zijn
verschillende mogelijkheden om dit te doen. In de TSRef vind je bij de
documentatie over het object HMENU veel instellingen om precies te
bepalen welke pagina's worden opgenomen in het menu en welke niet.

Groeten,

Bas

Bas van de Wiel
Webmaster