[Typo3-UG Dutch] Installeren

Barbara van Schepen bvschepen at home.nl
Tue Dec 13 13:48:03 CET 2005

Nee helaas Daniel, daar staat het antwoord niet.
Op pagina 9, na de mooie uitleg van het standaardwachtwoord ;) staat:

"...nu we de installtool hebben opgestart met het standaard wachtwoord komen we in de installtool."

Bij mij is dat dus niet zo, als ik het standaard wachtwoord invul gaat hij naar precies dezelfde pagina zonder een md5 code en zonder errors.

Verder mooi document :)

Barbara

p.s.
Ik hoor net dat ik misschien wel voor bepaalde mappen ofzo schrijfrechten moet hebben? Welke zijn dat?