[Typo3-UG Dutch] Installeren

Wilfred Smit w.smit at xs4all.nl
Mon Dec 12 19:25:19 CET 2005

Hi,

Wat ik meestal doe om een test omgeving op te zetten onder Windows: download
van www.apachefriends.org xampp en installeer deze. Installeer ook even
Imagemagick en zet dit in een direcotry binnen de xampp omgeving. Je hebt
dan alles wat je nodig hebt om TYPO3 te kunnen draaien. Nog een voordeel van
deze xampp: mocht je het niet meer nodig hebben dan hoef je alleen de xampp
directory weg te gooien!

Groet,

Wilfred