[Typo3-UG Dutch] Instllatie van typo3 met tar.gz

Daniel Doesburg [netcreators] typo3 at doesburg.biz
Thu Dec 8 21:17:50 CET 2005

Hoi Jean-Pierre,

Aan een voorbeeld heb je niet zoveel.
Een voorbeeld zou zijn: www of nobody maar wat heb je aan deze voorbeelden?
Je moet exact weten welke naam op jouw server voor de groep geldt.
Vervolgens moet je even kijken (zoals er staat) welke dir je gedownload
hebt. Hier kan ik je wel een paar (een paar? vooruit je krijgt ze
allemaal!) voobeelden geven. Controleer nog wel even de juiste schrijfwijze:
dummy-3.8.1
quickstart-3.8.1
testsite-3.8.1

Meer smaken hebben we niet.

Aber herr Defeyter. Je zult bepaalde permissies op de server moeten
hebben om dit te kunnen en mogen doen.
En alleen al dat je dit vraagt doet mij vermoeden dat je nog niet zoveel
van Linux (of een ander Unix-dialect) weet. Dus vraag ik mij af of het
verstandig is dat je dit zelf doet.
Stuur het betreffende tekstbestandje door naar de beheerder en vraag of
hij het voor je wil doen.

Succes,

Daniel