[Typo3-UG Dutch] Handleiding voor beginners

ben van 't ende [netcreators] ben at netcreators.nl
Wed Aug 31 21:51:49 CEST 2005

Daniel Doesburg wrote:
> Beste UG,
>

> Voor beginners op het TYPO3 pad heb ik een handleiding geschreven
> waarvan de draft-versie vrijgegeven is.
>
> Graag op- en aanmerkingen.
>
> Het epistel is te vinden op:
> http://typo3.doesburg.biz/websites%20met%20typo3.pdf

Hi Daniel,

Lof en andere groenten voor het werk dat je er in gestoken hebt. Ik zou het
geheel iets meer opleuken met afbeeldingen en iets meer onderverdelen in
secties. Alhoewel ik moet zeggen dat ik zo 1-2-3 de secties ook niet kan
benoemen. Dat maakt het geheel wat prettiger te verteren. Verder zou je voor
lijstjes met een bepaalde procedure (doe dit, doe dat en dan dat) ook
daadwerkelijk een bulletlijst kunnen gebruiken (genummerd of niet) en sommige
titels iets beschrijvender kunnen maken. 'We hebben een site gemaakt' en 'Het
begint er op te lijken' hebben als header van een sectie niet bepaald een
betekenis. Ik moet wel zeggen dat het 'luchtige' taalgebruik beginners wel een
stuk meer zal aanspreken dan andere droge docs.

tHNx

ben
--
netcreators::creation and innovation