[Typo3-UG Dutch] 3.8 op windows: inlog werkt niet

ben van 't ende [netcreators] ben at netcreators.nl
Wed Aug 31 21:40:31 CEST 2005

Hans Olthoff wrote:
> Hallo Daniel,
>
> Bedankt voor je reactie. Deze zaken idd geprobeerd, ook het herstarten.
> Toen begonnen met een nieuwe installatie, zowel een dummy als een
> quickstart en beiden hebben hetzelfde probleem.
>
> Parallel een 3.7.1 werkt wel, maar met 3.8 hetzelfde probleem...lijkt
> dus een serieuze bug...

Hoi Hans,

Een implementatie die we op IIS gedaan hebben had ook problemen, maar dan met
RealURL. We doen praktisch nooit iets op het windows platform. Ik raad dan ook
altijd Debian/Linux aan. Vooral vanwege het feit dat TYPO3 zich al in de Debian
repository bevind. Ik geloof alleen nog in testing. Kasper zelf werkt nu ook
alleen met Linux. Dat kan wel eens de reden zijn dat het onder MS niet zo meer
wil vlotten. Heb je het opgegeven als bug?

groeten

ben
--
netcreators::creation and innovation