[Typo3-UG Dutch] acces-levels (intranet)

Ric van Westhreenen (AlterNET) ric at alternet.nl
Tue Aug 30 14:20:03 CEST 2005

Dat is gemakkelijk. Kijk even in de handleiding over het onderwerp Website
users en Website usergroups.

Daar wordt alles uitgelegd hoe je dit eenvoudig kunt opzetten.

Ric

> Hi fokes,
>

> Kan iemand me vertellen over de mogelijkheden...over het toepassen van
> een extranet omgeving aan een bestaande site.  We willen dat graag
> verschillende groepen(incl users), toegang krijgen tot bepaalde
> content....dit geldt allleen voor het lezen van de content aan de
> front-end.(site) De groepen (users) krijgen dus niet toegang tot de
> backend, het geldt alleen voor het lezen van de content-items, navigatie
> ect.
>

> Grtz,
>

> remoc

Met vriendelijke groeten, kind regards,

drs Ric van Westhreenen
Gebruik voortaan voor al uw vragen onze helpdesk:
http://helpdesk.domeinregistratie.info/
AlterNET Internet BV
Archimedesstraat 2
3316 AB Dordrecht