[Typo3-UG Dutch] Handleiding voor beginners

Marcel Douwstra marcel.douwstra at tros.nl
Mon Aug 29 10:15:00 CEST 2005

Hai Daniel,

mooi initiatief! Ik denk dat veel mensen hier wel wat aan hebben!
Ik heb het even (vluchtig) doorgelezen en zo te zien wordt alles wel
goed behandeld. Ik vind alleen het lettertype niet zo prettig. Het is
vrij groot waardoor een korte zin al snel op 2 regels zit. Dat leest
niet echt heel prettig. Zou denk ik een stuk makkelijker/rustiger lezen
als het wat kleiner was. Eventueel een ander lettertype maar dat hoeft
niet perse volgens mij.

Keep up the good work! :)

Cheers,

Marcel Douwstra