[Typo3-UG Dutch] Aanpak pagina kolomindeling

Sander van Mil sandervanmil at gmail.com
Wed Aug 24 00:15:43 CEST 2005

Hallo,
Ik ben bezig met het opzetten van een website. Nu is er het volgende
design gemaakt door de visual designer.
http://www.battem.com/kidsweek2/kidsweek/kidsweek.htm

Mijn vraag is, hoe kan ik dit nu het beste aanpakken? Als ik het
design zo bekijk dan moet ik 2 kolommen gebruiken in de backend om de
content in te voeren. De eerste voor het artikel met alle teasers die
eronder staan. En een right kolom voor de overige teasers. Hoe krijg
ik deze teasers in kolom1 nu naast elkaar in 1 kolom van de backend??

Of zit ik wellicht helemaal op het verkeerde spoor?

Alvast bedankt!
Groet,
Sander