[Typo3-UG Dutch] Condities in de template

Tom Van Herp - SEM tom.vanherp at se-marketing.be
Mon Aug 22 09:20:06 CEST 2005

De regel [globalVar = GP:L = 2] && [globalVar=TSFE:id=27] werkt niet.  Leek mij wel een mogelijkheid aangezien typo3 toch is opgebouwd in php maar spijtig genoeg werkt het niet.
Een andere mogelijkheid misschien: is het mogelijk om vergelijkingen te nesten in de typo3 template of niet ??  Of zijn er nog andere manieren om dit op te lossen ??

In ieder geval al bedankt voor de hulp !!

Tom