[Typo3-UG Dutch] login pagina frontend, forward naar afgeschermde pagina werkt, maar deze laat hij niet zien

AdCon IT Management BV (A. de Vos) info at adcon.nl
Fri Aug 19 16:25:00 CEST 2005

Ik ben vrij nieuw op het gebied van Typo3, alvast mijn excuses voor fouten
of soortgelijk.

Ik heb een login pagina, een paar gebruikers en een afgeschermde pagina. Na
de login wordt ik correct verwezen naar de afgeschermde pagina = 30. Tot
zover lijkt alles te werken.

Maar op page-id = 30 krijg ik de echte inhoud niet te zien, in plaats
daarvan de inhoud van de startpagina.

Waarom laat ie niet de tekst zien van page-id = 30? Ziet page=30 niet dat ik
juist ben ingelogd? Moet ik nog iets anders aanzetten zoals cookies, session
id's???

 Website: http://demo.iceshop.nl/cms/quickstart/
 login: test
 passwd: test

Alvast bedankt voor de hoognodige hulp  :)

Arne de Vos