[Typo3-UG Dutch] Condities in de template

Ries van Twisk typo3 at rvt.dds.nl
Thu Aug 18 14:26:46 CEST 2005

ben van 't ende [netcreators] wrote:

>Hoi Tom,
>
>Probeer onderstaande eens. Dat stata inderdaad niet in TSRef, maar dit zou
>moeten werken.
>
>[globalVar = GP:L = 2] && [globalVar=TSFE:id=27]
>
>gRTz
>
>ben

Ben,

ik kan mij versgisen maar && is nog niet geimplementeerd in TS (wel in
CVS geloof ik.....)

groet
Ries

--
R. van Twisk
http://www.metamorf.net

Our Typo3 enabled website: http://www.livetravelguides.com
Instand help for Typo3?    irc:/irc.freenode.net/typo3
Looking for documentation? http://typo3.org/documentation/