[Typo3-UG Dutch] Condities in de template

Tom Van Herp - SEM tom.vanherp at se-marketing.be
Thu Aug 18 17:16:40 CEST 2005

Hey Typofans,

Een erg eenvoudig probleempje dacht ik, tot ik beogon te testen...  Ik probeer in de template in Typo3 een conditie op te stellen die controleert op de paginaid én de huidige taal.  Dus ik probeer volgende termen te combineren

[globalVar = GP:L = 2]

[globalVar=TSFE:id=27]

In de documentatie die ik terugvond op internet geeft men wel de mogelijkheid om een OR vergelijking te maken, maar geen AND...

Kan iemand hierbij helpen of heeft iemand hier ervaring mee ??

Groetjes,

Tom