[Typo3-UG Dutch] TemplaVoila + vertaalde page headers

Bart van Eijck - Senet BV bvaneijck at senet.nl
Wed Aug 17 13:31:25 CEST 2005

Hallo,

Ik heb een TemplaVoila (0.4.0) Typo3 (3.8.0) site in 4 talen. Ik kan content
elementen in een nieuwe taal aanmaken. Zodra ik dit doe krijg je eerst een
scherm met de vertaling header (een andere vertaalde titel van de pagina
opgeven etc). Dit vul ik in en dit werkt goed. Content elementen in
verschillende talen invoegen gaat ook goed. Het enige wat niet lijkt te
werken is het wijzigen van de header van de vertaling. Als ik via de
TemplaVoila Page module naar de vertaling ga en ik bewerk de pagina header,
bewerkt ie altijd de default pagina header en niet de vertaling! Ik als
admin weet hier wel een trucje voor, en dat is met de klassieke page module
de vertaalde header alsnog aanpassen, maar de klant krijgt alleen de
beschikking over de TemplaVoila Page module.

Is dit een bug in TemplaVoila, of doe ik iets fout? Ik merk dat hier zowieso
niet veel met TemplaVoila gewerkt wordt, heeft dit een reden? (Of is mijn
voorbeeld een van de redenen :P )

Met vriendelijke groet,

Bart