[Typo3-UG Dutch] Constanten in een backend module

Ronald Kools ronald.kools at tros.nl
Tue Aug 16 12:45:24 CEST 2005

 Weet iemand of het mogelijk is om constanten op een backend-module
 te gebruiken?

 Ik heb een extensie gemaakt voor de backend, waarmee je foto's in
 een database kunt gooien. Nou zou ik graag willen dat ik via een
 constante oa. een bijbehorende paginaID kan instellen zodat die ook
 in de database kan worden opgenomen. Op dit moment doe ik dat via de
 extensie, maar als er een andere paginaID in moet komen moet ik de
 extensie zelf dus weer editten. Niet echt handig.

 Wat ik dus zou willen is dat ik net zoals een typo3 template voor
 de frontend een en ander kan meegeven aan de extensie.

 Iemand suggesties?

 Gr,

 Ronald