[Typo3-UG Dutch] new line GMENU

Daniel Doesburg typo3 at doesburg.biz
Tue Aug 16 00:13:52 CEST 2005

Roan Schuurman schreef:
> Daniel,
>
> Heb idd <br /> al geprobeerd en /n /r etc maar niets werkt..
> ik kan er een advanced page van maken en dan het abstract veld
> gebruiken, echter dit vind ik niet de netste manier..\
> had gehoopt dat er een functie of iets dergelijk voor is.

Het kan wel met <br />. Ik heb het ook wel eens gebruikt.
Zou even uit moeten zoeken hoe ik het gedaan heb. Ik denk dat ik toen de
doNotStripHTML optie gebruikt heb. Maar het zal ongetwijfeld een TMENU
geweest zijn.

Voor GMENU staan er een paar threads met oplossingen over deze vraag in
de mailinglists.

Succes,

Daniel