[Typo3-UG Dutch] Handleidingen

Martin van der Linden martinvanderlinden at home.nl
Sun Aug 14 13:14:25 CEST 2005

Beste Typo'ers,

Als redelijk nieuwe gebruiker zit ik met een vraag die misschien al eens
eerder is gesteld. Is er al eens iemand geweest die de
typo-handleidingen in het Nederlands heeft vertaald? Ik zit met name te
denken aan een gebruikershandleiding. Zoals bv. het uitgebreide
Duitstalige Handbuch fur redacteuren (titel uit m'n hoofd). Ik wil me er
ook zelf wel op storten - ben nl. van oorsprong journalist - maar wil
het ook wel in een group-effort aanpakken.

Martin