[Typo3-UG Dutch] begin met Typo3

Sander Vogels sander at netcreators.nl
Wed Aug 10 11:24:35 CEST 2005

Beste Hico,

Dit is de mailinglist van TYPO3, Type3 kenne we nie! ;-)

Even serieus, de mailinglist is *absoluut niet bedoeld* voor het
plaatsen van commerciele boodschappen zoals het inhuren van leden van de
lijst. Alle leden kunnen ook individueel benaderd worden via het
mailadres dat bij hun posts staat. Je kunt dus het beste even kijken wie
je zinnige antwoorden vindt geven en dan mail je er een paar met je
vraag om support ok?
Verder zou ik het waarderen als je aan mij je volledige NAW gegevens
door wilt geven voor de administratie van de TYPO3 User Group (T3 UG)
NL/BE. Dan kan ik je in de toekomst op de hoogte houden van de
ontwikkelingen binnen de UG en de TYPO3 Association
(http://association.typo3.org).
NB Dat geldt voor alle nieuwe aanmelders!

Heel veel succes in de never-ending wereld van TYPO3!

Sander Vogels
T3 UG NL/BE