[Typo3-UG Dutch] import/export site

bas at extranet.kompas-media.nl bas at extranet.kompas-media.nl
Tue Aug 2 13:05:26 CEST 2005

Hoi Remco,
In versie 3.8 heb ik hier goede ervaringen mee. Vrijwel alles gaat
probleemloos mee, is mijn ervaring. Ik moet er alleen wel bij zeggen dat
ik de import/export alleen gebruikt heb voor development -> live. Er zat
dus weinig content in deze sites.

Aan de andere kant, wat houdt je tegen om het eens te proberen? Het
exporteren van data brengt geen schade toe aan het origineel..

Groeten,

Bas