[Typo3-UG Dutch] Webshop zk_products

Ronald Kools ronald.kools at tros.nl
Mon Aug 1 11:05:15 CEST 2005

 Beste Typo3-ers,

 Ik heb de tt_products shop geinstalleerd en een en ander bekeken,
 en kwam tot de conclusie dat de zk_products uitbreiding net wat
 handiger was ivm. de extra opties. Volgens dit screenshot zou je
 deze opties als pulldowns moeten kunnen tonen:

 http://www.ziererk.de/zk_products/screenshot1.png

 Echter, in de admin is nergens iets te vinden waar je dit soort
 lijstjes kunt invoeren. Ook in de documentatie wordt er niets
 over genoemd en enig zoekwerk in forums ed. levert als resultaat
 op dat de maker van deze extensie zegt dat het mogelijk is, maar
 hoe het gebruikt moet worden staat ook daar niet in. Ik heb de
 maker vorige week ook al een mailtje gestuurd, tot nu toe zonder
 resultaat.

 Is er iemand die deze extensie ook al es heeft gebruikt en die
 extra opties ook werkend heeft gekregen?

 Gr,

 Ronald