[Typo3-UG Dutch] TYPO3 UG Dag

Timur Özcan tozcan at fnl.nl
Thu Apr 28 10:41:47 CEST 2005

Hallo sander

Ik was het vergeten, maar ik wens je allereerst veel sterkte en beterschap.
Ik ben dus ook geinteresseerd in de Typo3 dag. Ik wil vanuit het bedrijf met
waarschijnlijk drie man daarheen komen. Alleen wil ik graag weten welke
punten er zoal behandeld gaan worden in de bijeenkomst, zodat ik het kan
aangeven bij mijn baas.

Alvast bedankt en veel plezier met je dochter.

Gr Timur