[Typo3-UG Dutch] TempalVoila warning

Ric van Westhreenen ric at alternet.nl
Fri Apr 22 00:10:53 CEST 2005

Ik meen me te herinneren dat 0.3 ook wel moet werken met 3.7, 0.4 is iig
alleen voor 3.8 geschikt.

Ric
> Hmmmm,
>
> Heb ik deze melding ook al niet op het forum van de Tros gezien?
>
> Komt er op neer dat TV 0.3 alleen met TYPO3 3.8 goed samenwerkt.
> Dus of je gaat naar 3.8 of je downgrade TV.
>
> Kop of munt.
>
> Succes,
>
> Daniel

Met vriendelijke groeten, kind regards,

drs Ric van Westhreenen

AlterNET Internet BV (let op nieuw adres!)
Archimedesstraat 2
3316 AB Dordrecht

T.078 635 1200
F.078 635 2010 / 0848 34 9697
Meer leads uit uw website? Onze aanpak van zoekmachine marketing levert
concrete klantaanvragen op. Hoe we dat doen? Bel ons voor een afspraak op
078 635 1200.