[Typo3-UG Dutch] stats binnen TYPO3

Janno Schouwenburg janno at euronet.nl
Fri Apr 8 20:45:16 CEST 2005

Ik heb awstats binnen typo3 nooit aan de praat gekregen. Daar buiten wel. Zal wel aan mij liggen.

Groeten,

Janno
  "Rudy Gnodde" <gnodde.rudy at wag.nl> wrote in message news:mailman.847.1112970287.3743.typo3-ug-dutch at lists.netfielders.de...
  Ik heb geen ervaring met andere stats extensies binnen Typo3, maar AW-stats werkt binnen Typo3 net zo goed als stand alone en over het algemeen is dat goed genoeg in mijn ervaring.

  Groeten,

  Rudy Gnodde

  Wijngaarden AutomatiseringsGroep & WIND Internetbureau

  Email: rgn at wag.nl

  WWW: http://www.wag.nl >-+-< http://www.typo3demo.nl