[Typo3-UG Dutch] Meerdere designs voor een pagina in templavoila

Rudy Gnodde gnodde.rudy at wag.nl
Wed Apr 6 12:14:03 CEST 2005

Bedankt. Het werkt nog niet helemaal zoals ik zou willen, maar dat komt
waarschijnlijk omdat ik nog iets niet helemaal goed doe. Ik kom er denk
ik zelf wel uit nu.

Groeten,

Rudy Gnodde

Wijngaarden AutomatiseringsGroep & WIND Internetbureau

Email: rgn at wag.nl <mailto:rgn at wag.nl>

WWW: http://www.wag.nl <http://www.wag.nl>  >-+-<
http://www.typo3demo.nl <http://www.typo3demo.nl>