[Typo3-UG Dutch] Vraag over content fields in typo3

Ramon Franzel r.franzel at planet.nl
Tue Apr 5 15:36:26 CEST 2005

Hier een stukje van mijn setup code

page = PAGE
page.typeNum = 0
page.10 = TEMPLATE
page.10 {
template = FILE
template.file = fileadmin/tmplpage.html
workOnSubpart = DOCUMENT_BODY
subparts.CONTENTA < styles.content.get

Ik wil meerdere content velden kunnen gebruiken bijvoorbeeld in mijn menu
worden dingen van het item diensten in het veld ###contentb### geladen en
een andere menu item weer in veld ####contentC####

Ik wil dus dat op sommige pagina's de content op andere plekken op de site
geladen wordt !

Is dit mogenlijk en hoe ongeveer krijg ik dit aan de praat ?
Als ik een extensie template maak dan blijven de instellingen van de root
page template actief zodat er een situatie root template + extensie template
settings onstaat.
Hierdoor krijg ik dus dezelfde content te zien op plek ###contenta#### en op
###contentb####

Kan iemand mij hier een handje helpen ?

Gr Ramon