[Typo3-UG Dutch] Meerdere designs voor een pagina in templavoila

Rudy Gnodde gnodde.rudy at wag.nl
Tue Apr 5 14:51:40 CEST 2005

Hallo,

Ik heb dit ook al in de engelse mailinglist gevraagd, maar heb er nog
geen antwoord op gekregen, dus probeer ik het hier ook nog maar.

Ik heb een webshop gemaakt in Typo3 voor een bedrijf. Ik maak daarbij
gebruik van Templavoila. Nu willen ze het mogelijk maken voor resellers
om een link naar de webshop te hebben, maar dan met een ander design. Ik
heb al verschillende dingen geprobeerd en gezocht op internet, maar nog
niets kunnen vinden.

Wat ik dus zoek is een methode om de TS te bepalen via een GET waarde
(via de URL) of via typoscript en shortcuts of iets dergelijks.

Groeten,

Rudy Gnodde

Wijngaarden AutomatiseringsGroep & WIND Internetbureau

Email: rgn at wag.nl <mailto:rgn at wag.nl>

WWW: http://www.wag.nl <http://www.wag.nl>  >-+-<
http://www.typo3demo.nl <http://www.typo3demo.nl>