[Typo3-UG Dutch] Extension 'namen' in list view

Janno janno at euronet.nl
Wed Sep 15 07:16:35 CEST 2004

> Mijn vraag is, welk(e) bestand(en) moet ik aanpassen, zodat hier de titel
> van het artikel komt te staan?
Hoe je dit naderhand doet weet ik niet, maar met de kickstarten kun je dit
perfect aangeven. Zie vooral de video's van Kasper waarin Frontend Plugin
Development uitgelegd wordt. http://typo3.org/documentation/videos/

> Nu kan ik de artikelen enkel zien via list-view. Is het ook mogelijk dat
> ik dit in page-view kan zien, of is dat simpelweg niet mogelijk?
Kun je ook aangeven in de kickstarter

> Dan nog een vraag: Ik heb de extensie gemaakt aan de hand van de extension
> kickstarter. Ik ben vergeten op te geven dat ik via de
> backend de volgorde van de artikelen kan tonen. Ik kan natuurlijk de
> extensie opnieuw gaan maken, maar dat lijkt me enorm omslachtig.
> Waar kan ik alsnog de extensie wijzigen? (bij voorkeur via de kickstarter,
> als dat mogelijk is).
In de video's kun je zien hoe je een extensie kunt gebruiken als basis voor
de kickstarter. Dit kan zolang je zelf geen aanpassingen hebt gemaakt met de
hand. Dus eerst veel kickstarter werk dus, daarna handmatig erbij
programmeren.

Groeten,

Janno