[Typo3-UG Dutch] Extension 'namen' in list view

Mark Overduin mark at bedrijvenweb.nl
Fri Sep 10 10:18:56 CEST 2004

Hallo,

Momenteel ben ik bezig met het maken van een extensie. Echter, ik stuit op wat "probleempjes". Bekijk het volgende screenshot (http://marktest.bedrijvenweb.nl/download/typo3/screenshots_1.JPG).
Je ziet hier een aantal artikelen (gemaakt door de extensie). Elk artikel heeft een titel (niet zichtbaar op screenshot). Op de afbeelding is te zien dat de 'naam' van elk artikel het uid is, een nummer dus. Mijn vraag is, welk(e) bestand(en) moet ik aanpassen, zodat hier de titel van het artikel komt te staan?

Nu kan ik de artikelen enkel zien via list-view. Is het ook mogelijk dat ik dit in page-view kan zien, of is dat simpelweg niet mogelijk?

Dan nog een vraag: Ik heb de extensie gemaakt aan de hand van de extension kickstarter. Ik ben vergeten op te geven dat ik via de backend de volgorde van de artikelen kan tonen. Ik kan natuurlijk de extensie opnieuw gaan maken, maar dat lijkt me enorm omslachtig. Waar kan ik alsnog de extensie wijzigen? (bij voorkeur via de kickstarter, als dat mogelijk is).

Vriendelijke groeten en alvast bedankt,

Mark Overduin

ps: Als ik wil reageren op een e-mail via deze lijst kan ik toch gewoon reply-en, of werkt het net iets anders?