[Typo3-UG Dutch] Ensim VS Typo3

Bas van der Togt b.vandertogt at profinit.com
Thu Sep 9 18:55:06 CEST 2004

Beste Typo3 gebruikers,

Ik heb een Linux dedicated server met Ensim Webappliance 4.0.1-9.

Ik ben al een aantal maanden bezig geweest hier typo3 op geïnstalleerd te
krijgen, maar heb ik hier een aantal problemen mee.

Als eerste heb ik typo3 in high security geïnstalleerd met het .zip bestand.
Hiermee werkte alles prima behalve de lz_links en

de nieuwsbrief. Als ik een van deze modules wil gebruiken krijg ik een
“Internal server error”. Daarna heb ik Ensim op 3.1 security gezet.

Daarbij werkte de nieuwsbrief wel maar de lz_links niet “page cannot found”
en zijn alle rechten van de typo3 mappen niet meer goed.

Alleen als ik deze mappen 777 CHMOD zijn de rechten wel goed, maar lijkt me
dat niet zo’n goed idee.

Als tweede heb ik de tar.gz installatie geprobeerd. Deze installatie maakt
gebruik van symlinks welke Ensim standaard heeft uitgezet.

Deze installatie kreeg ik niet voor elkaar.

Mijn vraag is of er mensen bekend zijn met Ensim in combinatie met Typo3?

mvg,

Bas van der Togt