[Typo3-UG Dutch] Foutje in de element browser in 3.7.0?

Erwin van de Ree erwin.van.de.ree at planet.nl
Thu Oct 7 23:13:01 CEST 2004

Een aantal weken geleden heb ik versie Typo3 versie 3.6.2 geüpgrade naar
3.7.0 (omdat hierin - volgens de typo3 site - zaken waren opgelost die
met WindowsXP SP2 verband hielden...).

Echter, sindsdien lijkt het erop dat de elementbrowser niet meer werkt -
hiermee kan ik bijvoorbeeld een "jump-to"-page mee aangeven bij het
versturen van een form -.
Op de verschillende sites kan ik hier echter niets over vinden dat dit
een "know bug" is (of gebruikt iedereen Linux ofzo? ;-) )

Hebben meer mensen hier last van?

Groet,

Erwin