[Typo3-UG Dutch] Frontend van website kopieren naar een andersysteem

willem terpstra willemterpstra at wanadoo.nl
Mon Nov 29 13:17:22 CET 2004

Timur,
Je kunt gewoon de hele directory kopieren, en een dump (mysqldump
[database] > [database].sql) maken van je database. Vervolgens upload je
de dump weer door in mysql een andere database te maken create
[database], deze te selecteren met use [database] en vervolgens te
uploaden (source [database].sql).
Als je dan met je browser naar de gekopieerde website gaat, kun je in
het backend de nieuwe database selecteren.
Alleen het frontend kopieren lijkt me lastig, ik weet niet of dat
kan,typo3 is een cms en geen website generator als frontpage.

Groet Willem.