[Typo3-UG Dutch] meertalige site: menu wordt niet altijd juist vertaald

willem terpstra willemterpstra at wanadoo.nl
Tue Nov 9 11:04:30 CET 2004

L.S.
Ik ben bezig om mijn site meertalig te maken, volgens de one-tree
methode.
Dit schijnt nog tamelijk experimenteel te zijn, maar het werkt op zich
redelijk.
Alleen rendert het TMENU soms in de default language, ondanks dat
$_GET['L'] juist gezet is, en ook het language id:
$GLOBALS["TSFE"]->tmpl->setup['config.']['language'] de juiste waarde
heeft.
Ik weet niet wat ik verder nog kan checken, het leek me dat dit op zich
voldoende zou moeten zijn.
Heeft iemand dit probleem eerder gehad en wellicht opgelost?

Vr.gr., Willem