[Typo3-UG Dutch] meerdere opties in content type, maar dan niet overal.

willem terpstra willemterpstra at wanadoo.nl
Mon Nov 1 16:57:30 CET 2004

L.S.,

Ik probeer een frontend extensie te maken met twee extra opties.
Deze opties heb ik toegevoegd met de extension kickstarter (velden
toegevoegd aan tt_content).
Vervolgens verschenen deze opties bij elk content type.
Dat is dan weer te veranderen door in ext_tables.php iets als:
t3lib_extMgm::addToAllTCAtypes("tt_content","tx_xvreg_action;;;;1-1-1");
te vervangen met:
$TCA["tt_content"]["types"]["list"]["subtypes_addlist"][$_EXTKEY."_pi1"]
="tx_xvreg_action;;;;1-1-1";

Op zich werkt dit wel, alleen als je twee opties toevoegd zie je alleen
nog maar de laatst toegevoegde...

Is er een betere methode?

B.v.d., Willem Terpstra.