[Typo3-UG Dutch] Typo3.5.0 / 3.6.0 / 3.6.1 via Linux Debian onder windowsXP testen? Iemand interesse

Jordan van Bergen jordanvanbergen at hotmail.com
Sat May 29 23:30:18 CEST 2004

Hoi allemaal,

Heeft er iemand interesse in een uitleg hoe typo3.x.x aan de praat te
krijgen onder je windows XP omgeving met een volledig 100% draaiende Debian
Linux distributie. Indien er interesse voor is zal ik dit in deze groep
posten en dan stuur ik er een kant en klaar installatie van 3.5.0 / 3.6.0 en
3.6.1 bij zodat je alles kunt uittesten op de 3 verschillende versies
alvorens je iets live zet op je live server. Dit is de ideale manier om je
eigen Windows XP omgeving volledig om te zetten naar een TYPO3 testserver
onder  Linux Debian.

Ik hoor dus wel of er interesse is in een handleiding hiervoor. Het is een
behoorlijk document dat ik zal moeten maken en dat doe ik alleen als er
interesse voor is.

Groeten,

Jordan van Bergen
jordanvanbergen at hotmail.com